пʼятниця, 1 квітня 2016 р.

Глузман: Пане Порошенко, припиніть брехати!

    Шановний Петре Олексійовичу! 
    Я починаю звикати спілкуватися з вами за допомогою так званих відкритих листів. Безмовних листів. Що ж, коли в молоді роки я був в Радянському Союзі табірної пилом, Я також досить часто надсилав листи главі КПРС пану Брежнєву. В основному це були відкриті, опубліковані в самвидаві листи. Як і в Вашому випадку - без відповіді, всі. 
    Розумію, вам погано і страшно. По суті, ви - самотня людина, яка важко, невпевнено приймає рішення. 
    Не знаю, чи були у вас шанси стати реальним президентом моєї країни. У будь-якому випадку, ви його не використовували. Ви продовжили традицію радянської та пострадянської брехні, сподіваючись переконати нас в спроможності своїх слів за допомогою еліксиру властивого вам красномовства. 
    Нас, громадян України, неможливо переконати одним лише красномовством. Тому що ми, в більшості своїй, інтелектуально заможні люди, здатні відкрито не любити владу, не довіряти їй.        Смію запевнити вас: останнє слово буде знову за нами, за народом України. Зрозуміло, нас знову захочуть очолити охочі до влади політичні перевертні. На жаль, у деяких з них це вийде. З єдиної причини: ми, українці, хочемо не особистої влади, ми хочемо справедливості. Правової, соціальної справедливості, не більше того.    Я немолодий. Я багато бачив у своєму непростому житті. І про багато про що думав. Запевняю вас: у Вас не так вже й багато часу. Не повторюйте долю Януковича. Припиніть брехати. Зустріньтеся з нами, почуйте нас. Цей шанс у вас ще існує. Семен ГЛУЗМАН, психіатр, колишній політв'язень.

Немає коментарів:

Дописати коментар