понеділок, 8 травня 2017 р.

Мирослав Бойчук: "...концерт Скрипки, порівняно з шоу Тіни Кароль, був таким собі "весільно-народно-розважальним дійством". (+відео та фото)

  Світлини та зйомки  Мирослава Бойчука.

     Найперше: за хороший концерт, я особисто, вдячний в першу чергу не Тіні Кароль, а нашій поліції. На передні ряди так напирали, що лише  оперативні дії хлопців у погонах не призвели до трагедії. Я, чесно кажучи, вже склав план куди робити ноги, якщо передні ряди таки прорве. Обійшлося лише поламаною парасолею, та знівеченою паличкою для селфі.. 

МІД презентує. Тіна Кароль у Франківську на день міста.



МІД презентує. Олег Скрипка у Франківську на день міста.



    Друге - концерт Тіни почався із запізненням лише на 15 хвилин. У Скрипки затяглося на 50... Але цьому (у мене як "технаря") є оправдання. Визвучити "живі" інструменти набагато важче, ніж електроніку.

    У Скрипки з неба не впало ні краплі, у Тіни - трохи подощило. І найбільше, що впало в око - у Скрипки було багато народу, а у Тіни стільки, скільки я не бачив з часів похорону Гурика (порівняння вибрав свідомо).

   На моє суб"єктивне враження концерт Скрипки, порівняно з шоу Тіни Кароль (з переодяганнями, скиданням накидок, імпровізом з подарованими квітами), був таким собі "весільно-народно-розважальним дійством". Але Скрипці (пишу чесно) я імпонував більше, хоч жодної моєї пісні він ніколи не співав (жартую).

    Я так зрозумів, що світло - звук на обох концертах були одні і тіж. Але Скрипку я чув (скажу по-нашому) резолітно. Кожне слово у пісні чулося добре. У Тіни ж я майже не розбирав слів пісень. Лише за окремими з них, (тих які прорізались крізь заглушливу фонограму чи то живий звук електронних інструментів) здогадувався якою мовою вона співається. Про зміст текстів пісень вже й не кажу, бо "прочитати" їх було неможливо. А от монологи співачки, які звучали без музики, чути було чудово. Думаю, що то не належно спрацювали "технарі".

  У Скрипки народ підкорили народні пісні, народні інструменти від "Наоні-оркестра" та їх  оптимістично налаштований, веселий із задатками актора диригент. Він постійно підігрував співаку і мав неприховано хороший настрій. Сказати до слова - і Олег Скрипка, і Тіна Кароль відпрацювали свої концерти на всі 100. Народ був задоволений. У Скрипки - всі категорії, у Тіни дітлахи, підлітки, молодь і частково представники "вчорашнього та позавчорашнього дня" "під мухою"...

   Преси та камер на обох концертах було багато. У Тіни додались ще й київські оператори. Один знайомий фотограф попередив мене, що на концетрті є Київське телебачення з п"ятьма камерами, Тож мене виженуть. Провсяквипадок приготував посвідчення і черговий вислів для протистояння вигнанню: "Концерт на день міста не є комерційним і здійснено його, частково, за сплачені і мною податки". Не виганяли.

    У Скрипки хтось з перших рядів навіть намагався внести свої поправки в запланований на цей вечір Олеговий репертуар. Просив пісню про Юру і викрикав "Супер", "Браво", "Молодець" і тому подібне. У Тіни просто підспівували впізнавані хіти та кричали... часто дещо фанатично.

    Коли Кароль сказала, що заспіває одну із перших пісень, якою вона починала свою творчу кар"єру у Франківську - подумав, що втне мою "Твоя мелодія", присвячену Івасюку... Обламався... Але, самолюбство заграло. Тож скористаюсь нагодою і для його (самолюбства) остаточної компенсації, розміщу цю пісню внизу... правда ще у  виконанні Тетяни Ліберман.

МІД презентує. Таня Ліберман (Тіна Кароль) співає пісню "Твоя мелодія", присвячену Володимиру Івасюку. (Музика Світлани Гричко, слова Мирослава Бойчука).


****** 
ПРО НАШІ ПОСЛУГИ ЩОДО ОЦИФРУВАННЯ ТА РЕСТАВРАЦІЇ БУДЬЯКОГО ЗОБРАЖЕННЯ. САМУ ПОСЛУГУ ОЦИФРУВАННЯ ВІДЕО, КІНОПЛІВОК, ФОТО ТА АУДІО БУДЬЯКИХ ФОРМАТІВ МОЖНА ЗАМОВИТИ У НАС З БУДЬЯКОГО КУТОЧКА ЗЕМНОЇ КУЛІ . ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ НОВУ ПОШТУ ПІСЛЯОПЛАТОЮ. НАША адреса. УКРАЇНА, ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, ВУЛ. СТЕПАНА БАНДЕРИ №6. СТУДІЯ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО КІНО МИРОСЛАВА БОЙЧУКА. ТЕЛЕФОН для довідок: (+38) 050 9091572  
****** 
   
    Не скажу, що концерт Скрипки мені не сподобався, але щодо режисури, я б побудував його інакше. Середину розділив би на початок та кінець, а початок і особливо останню пісню ("Колискова") дав би всередину... Бо в кінці вийшло якось мовби "за упокій". Зате Олег взяв мене безпосередністю, простотою спілкування з публікою, українською мовою і запалом. Жодної російської. До публіки, правда, (на відміну від Тетяни) близько не підходив.

   Олега Скрипку вітав мер міста, Тіну Кароль - народний депутат.


   Натомість Тіна почала з двох російських... Не скажу, що я затятий українофоб, але мене чомусь це неприємно зачепило. Було трохи і українського ще з старих запасів: "Вище хмар", "Ніжно", "Намалюю тобі". Дітлахи в перших рядах вівкали та підспівували "вражим нарєчієм" і всіляко намагались протиснутись крізь поліцейські загони, яких на таку кількість натовпу явно не вистачало.

    Скрипка, перш ніж закінчити концерт, довго прощався і заспівав ще пісню "на біс".
    Тіна Кароль пішла зі сцени по-англійськи. Народ ще довго не розходився з двох причин: по-перше - спресовані задніми рядами ніяк не могли "розсмоктатися", по-друге - чекали виходу зірки "на біс"... Не дочекались.










 З повагою до читачів, Мирослав Бойчук. Івано-Франківськ. 7 травня 2017 року.

1 коментар:

  1. Дякую. Мені теж неприємно, коли українські виконавці співають російською. Що - не вистачає слів у української мови? Показати, що знаєш і російську? Так це і так зрозуміло - майже кожен українець володіє російською, а майже кожен росіянин не розуміє української.

    ВідповістиВидалити