середа, 30 березня 2016 р.

Богдан Мокрій. Навчався у Ivano-Frankivsk National Medical University: Для того, щоб судити лікарів, вдягніть білий халат, і посидіть на прийомі лікарем, тоді ви побачите, в яких умовах доводиться працювати...

    Коментар на одну з публікацій про лікаря, який на прохання допомогти вмираючому на сходах його медичного закладу Івано-Франківська відповів "Нехай вмирає, а я що зроблю..." "тягне" на окрему публікацію... про "порядність" та "безкоштовність" нашої медицини. Мова йде про лікарню на вулиці Матейки, але я навмисне не конкретизую, бо такий стан речей у всій українській медицині (як і в усій державній політиці, правоохоронній, комунальній системі, іншого), відколи вона стала такбимовити вільною і незалежною... Отож...


Lana Novozhenova : ( https://www.facebook.com/veta.novozhenov?pnref=story)
    Нещодавно стикнулася із доблєсними лікарями лікарні на Матейки. Швидка - умнічки, навіть хотіли видерти мене із лап травми 1-ї міської. Але їм не дали! Мене забирали із не дешевого закладу, де я впала і
позбутися панянки на ношах в дорогій сукні вони не могли. Якщо б зі мною не було колеги, яка бігала по лікарні і оплачувала рентген, ліки і збирала мої речі....я б пропала. На рентгені мене штовхала лікарка на стіл і верещала, що я не можу пересунутися з ношів! Вона кілька разів виходила із своєї будки і штовхала мене в спину, що б я не завалювалася! Коли я попросила когось покликати для допомоги - зверху дивилася на мене і криво посміхалася (( Ніхто з персоналу не допоміг перетягнути з рентгену на ноші.... Нагодилися друзі, які мене тягали. .... В палаті надивилася на хорор... Байдужість і побори, бруд і хамство...Я всього навіть не можу описати. Я буду скаржитися... Мусіла втікати з лікарні, бо нормальна людина в такому

гадюшнику не може переночувати! От стану на ноги і скаржитимусь! Свідки є, вони також це підтвердять! Лікарів поважаю, але лікарнею має керувати менеджер! Як в лікарні на Мазепи наприклад. Можна порівняти навіть відношення до пацієнтів, я там з моїм батьком була... Це небо і земля!

Наслідки:
За словами директора департаменту Мирона Матейка, вчора головний лікар ОДКЛ виніс догану своєму підлеглому, а сьогодні відбулися збори трудового колективу, наслідком яких стало звільнення Богдана Марусика.

«Його дії в обласній дитячій клінічній лікарні, так як і у департаменті охорони здоров’я, вважають неприпустимими, такими, що не поєднуються з фахом медика, – зазначив у коментарі Мирон Матейко. – У тій ситуації, що склалася, Богдан Марусик як лікар мав би поцікавитися станом постраждалого і організувати надання йому першої медичної допомоги. Він цього не зробив, за що й поніс відповідальність».

Немає коментарів:

Дописати коментар