Таким чином залишають всього 3 години власного мовлення в регіональних філіях (з них 2 години займає ефір програми «Ранок», годину – новини і вечірня програма). Рубають програми, вдосконалюють контент, починають звільняти працівників ТБ.
Не знаю, як на інших філіях, але в Житомирі тоді скоротили, якщо не помиляюся до сотні працівників. А у Києві навпаки – з’явилося дуже багато керівників-продюсерів-менеджерів. Між іншим, левова частка бюджету Суспільного витрачається на утримання Центральної дирекції в Києві. Зі зменшенням кількості годин мовлення звужується і інфопростір. Ми вже не обласне ТБ, на жаль, тому що в райони області, як це було при ОДТРК, майже не їздимо. Ми стаємо місцевим телебаченням. Але я ще вірю, що там, у Києві, все краще знають і знають, як розвивати ТБ.