понеділок, 24 квітня 2017 р.

Документаліст Мирослав Бойчук оприлюднив унікальний відеозапис 6-7- річної Марії Яремчук.

   Мирослав Бойчук:

   Цього концерту на жодному телеканалі я так ніде й не побачив.   Швидше всього, його, крім мене, ніхто не знімав.   В той час, очолюючи представництво телебачення ICTV на Прикарпатті, намагався якнайбільше знімати та транслювати концерти саме місцевого "виробництва".    Ось і цей пісенний вечір, присвячений Назарію Яремчуку, було знято саме з такою метою.



   Тоді і не думалося про те, що з  часом ця зйомка перетвориться в  цікавинку не тільки для мене. Адже  на ній зафіксована донька Назарія  Яремчука - Марічка з мамою  Дариною ще в тому віці, коли про  неї, практично, ніхто не знав...  Пройде півтора десятки років і про  цю тоді ще сором"язливу дівчинку  заговорять... Заговорять по-  різному, часто неоднозначно, але тоді я побачив кровинку легендарного співака вперше і, впевнений, не тільки я ...

  На розміщеному в цій публікації відео,  Марічці на  вигляд 6-7 рочків. На ньому вона  співає разом з Павлом  Дворським та  іншими  учасниками концерту  невмирущу  "Червону  Руту". У звуковому  багатоголоссі  того  виконання голосу маленької Яремчук  не  чути, але  сам факт  її присутності на такому  концерті у  Івано-Франківську, робить  цей  відеозапис  унікальним, думається не тільки  для родини великого співака.






МІД презентує з відеоархівів М.Бойчука.
Вшанування памяті Назарія Яремчука в Івано-Франківську. 1999 р.

Немає коментарів:

Дописати коментар