середа, 6 липня 2016 р.

Майкл Щур про яй₴я, с$аку і труси...

    Купив я собі труси.
    Нє не так. Почну з іншого. Але спершу попередження - в цьому пості я вживаю слова, які не варто вживати у товаристві жінок і дітей (яй₴я, с$ака).
Отже.
     Якщо ви чоловік і багато ходите (дуже багато ходите) то ви знаєте про таку проблему, як "натирання пахової ділянки". Насправді це м'яко сказано. Я б це назвав "синдром розпеченого олова на яйцях, сраці і всього, що поблизу". Короче коли проходиш 26 км, то ввечері, на другий день і на третій, там (на яйцях і довкола) все червоне і пече. Я не знав, що цього можна уникнути.
     І тут я такий пару тижнів тому сиджу з цим синдромом між ніг і читаю фейсбук, а там хтось із друзів написав про те, як один воїн АТО (Александр Сафонов) мав таке саме і придумав, як з цим боротись. І не тільки придумав, а і запустив виробництво трусів, які зшиті так, що нічо не червоніє і не пече.
     Це було таке потрапляння в точку, що я одразу замовив собі такі труси.

Зрозуміло, що я не повірив, що вони помагають. Я просто спершу був вражений від того, що хлопець в АТО придумав, як боротись зі згаданим синдромом "розпеченого олова на яйцях" і більше того - запустив свою лінію спеціальних трусів.
     Короче - купив я собі труси. (https://m.facebook.com/%D0%9C%D1%83%D0%B6%D1%81%D0%BA%D0%BE…)
І ось отримав пакунок (на фото) і запевнення, що олова на яйцях більше не буде! В пакунку - труси і гарантія на труси.
     Реально! ГАРАНТІЯ! (На фото. Почитайте текст - він крутий) Вони гарантують 52 прання!
Короче вони по іншому якось зшили ті труси так, що немає вертикального шва в районі
міжсраччя. І труси просто не залазять у сраку і не натирають. Більше того - всі шви всередині - сховані.
     Короче випробував я труси. Багато ходив, багато потів. Не труть.
     От ще чекаю на випробування 26-ма км.

     І цей - коли будете замовляти, то не ображайтеся на затримки з доставкою (якщо вони будуть). Їх там тільки двоє у фірмі, то вони і генеральні директори, і менеджери з розвитку, і менеджери у роботі з клієнтами, і кол-центр, і кур'єри, і випробувальники. Короче - всьо.
Дивітсі фото.
     ОНОВЛ: якщо ви натерли собі яйця і не знаєте, як про це сказати, бо поруч є жінки/діти, кажіт "натерти вовка" (дякую @Andrew Bodnar)

Немає коментарів:

Дописати коментар