понеділок, 4 липня 2016 р.

Вікторія Мамотюк: Сексуальний скандал в структурі Рівнеобленерго.


    Хочете майстер-клас, як "розкрутити" жінку на інтим? Можу поділитися. Почитайте і ніколи так не робіть, бо нічого не доб'єтеся.

     Начальник Дубровицького РЕМ Василь Гришкевич (структуриний підрозділ Рівнеобленерго), уже тривалий час домагається інтиму від своєї підлеглої. А у разі відмови погрожує їй звільненням. Якби усе було не так страшно для самої жінки, то було б дуже смішно для мене, адже метод зваблення нууууудуууужеее смішний). З аудіо-запису чути, як начальник переконує підлеглу, що на неї поступило "замовлення" згори, від керівництва, бо вона комусь там "наступила на мозоль" , але він - її начальник великий бетмен і врятує її від неминучої розправи, якщо жінка віддячить йому інтимом. Далі, розшифровка фрагменту майстер-класу "Як ніколи не звабити жінку" - мовою оригіналу. Неробіть, чоловіки, так ніколи!
- Що ти там наробила я не внікав. Вони мені дали команду, щоб я зробив висновки, і тепер від тебе залежить чи мені робити висновки, чи ні. Я можу зробити зовсім по інакшому, а можемо попрощатися от і все. Мені як було сказано, шо по роботі у тебе там з кимось несостиковка, з ким і що, я не знаю. Якщо іде зверху такий разговор, що вот так і так і така ситуація, начальнику треба тут робити якісь висновкі. Якщо я не зроблю висновкі, то будуть робити висновкі зо мною. Я ставлю тебе перед фактом… Я не знаю, що мені робити, чи гасіть то всьо діло, чи не гасіть.
Начальник шепоче:
- Я хочу щоб тобі було добре… - Ні-ні-ні, я не хочу… - Я все одно хочу тебе, понімаєш, якщо це відбудеться, значить я буду знати, що довіра буде на сто процентів, і не буде хитрості всякої.
- Давайте так, ніякої хитрості нема і не буде, просто не зациклюйтесь на цьому.
- Я просто хочу тебе зараз, розумієш, в даний момент.
- Васильович, це мішає роботі…
- Не мішає, воно наоборот мене заспокоїть і ми зробимо висновки, і поставимо крапку на всяких непонятностях.
- Я не можу, не треба, я вас прошу, не треба…
- Заспокойся…
- Мені хватає вдома цього.
- Ти послухай мене сюди, я хочу щоб воно зараз відбулося.
- Ви зараз схвильовані.
- Ти послухай мене сюди, я хочу щоб зараз воно відбулося і ставим на цьому крапку, але я хочу щоб тут, зараз відбулося.
- Ні, не зараз…
Незабаром опублікую аудіо-запис, бо потрібно ще й знати, яким голосом не потрібно говорити і як брати на "понт")))

Я тобі кажу, що ти комусь там наступила на мозоль. Якщо я не хочу працювати з людиною я знайду багато підстав. На тебе хтось обіжається і то крепко. Не треба вияснять. Там зверху, якщо нижчої ланки працівник ніхто пояснювати тобі не буде. Він висловлюється мені , як керівнику на місці, щоб я профільтрував ситуацію… Як я скажу так і буде.. А ти то всьо діло зваж от і всьо. Я не лякаю. Я просто кажу, я ставлю перед фактом. Щоб у нас була довіра. Я не глупиий, я очень хітрий лис, очєнь. Зверху там висновки робляться. Якщо я побачу, що ти зрозуміла, то будеш працювати. Я тобі кажу, зверху мені поступив такій намьок тонкий, що ти зверху там наробила сітуацій. До тебе відносяться прискіпливо в області, а хто і шо я не буду розбиратися.. Я тебе поставив перед фактом. Я думаю, що ти баба грамотна. Ти проаналізуй сітуацію, що я тобі сказав від початку та до кінця. Я такий самий мужик як і всі, і того качєства від мене не забереш, тут мови немає ніякої. Ти зроби висновок із нашого розговору. Я здоровий нормальний мужик, якому нічого не мішає. Якщо я буду бачити щирість з твоєї сторони я тебе тільки підтримаю.


Немає коментарів:

Дописати коментар