четвер, 12 травня 2016 р.

Галю, коли було гірше, чи при Ющенкові, чи при Януковичі, чи зараз?

Леся Поліщук
    На роботу через магазин, бо організм потребує ранкової дози кофеїну. Дві жіночки і літній чоловік в черзі переді мною. За хлібом.
- Я вже і не знаю Галю, коли було гірше, чи при Ющенкові, чи при Януковичі, чи зараз? Нашо воно ото всьо було? Грошей немає, субсидії ледь ледь помагають, все на війну викидають. А нашо ота війна? Нашо вона, кому він тре той Крим, зроду туди не їздила, дорого. Кому він здався той Донецьк? В союзі хоч всі нагодовані були, піонери он ходили помагали, путьовку в піонертабір давали дитині. Якось всі розуміли, що не пропадуть, бо государство не позволить.

- Ой не начинай Люда, при союзі я, щоб ковра купить, з мясокомбіната ковбасу через проходну під спідницею проносила і трусилася вся, щоб не зловили. Он при Януковичу наскіки все простіше стало. Заплатив кому треба і роби що хочеш.
- Так при всіх так було. І при союзі і при Кучмі, та і зараз так.
- Херня, Люда в тому, що немає чим зараз платить, а ждуть.
Покашлюючи дідусь встряє в розмову.
- При Сталіні, казали мій тато, отлічно було. Пизданув оце таку хєрню в черзі і всьо, тюрма. А я лічно дуже хороше застав при Горбачові, коли "братки" мене до півсмерті побили, як торгував на базарі картоплею. Син мій при Януковичі хороше застав, коли фірму по виготовленню листівок прийшли й закрили, бо не давав відкатів. А онук зараз десь там в териконах з автоматом сидить. Дає можливість вам, дурним куркам, тут розказувати всяку херню, а не в погребі чекати, поки перестануть з "градів" гатити. І знаєте шо він розуміє, та і я розумію? Що пока платитимем і мовчатимем, поки і буде нам всім "харашо"
Покупляли свій хліб і пішли, а я пила каву, палила і думала..
Все ж насправді простіше ніж здається. Не давай хабарі, вимагай свого і не мовчи. Невже ми і на цей раз не змогли скористатися моментом, коли можна голосно сказати будь якому чиновнику - ти брехун! Де гроші?! Невже знову скочуємось у регрес? Котимось непомітно до стану "запорєбрика". Хтось же має розуміти що нас заколисують? Перемикають нашу увагу на те, що робить нас тупішими. Роблять з нас стадо. Чи вже все? Пізно?

Леся Поліщук у ФБ:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003361323676&fref=nf

Немає коментарів:

Дописати коментар