вівторок, 31 січня 2023 р.

Мирослав Бойчук: Історія про пук.


    Якось, ще у часи моєї ранньої кавалєрки, почав я залицятись до одної красуні. 

    Зовні дівчина виглядала (як я тепер називаю) Нє походітє мімо... Вона була трохи старшою від мене і з усього було видно, що у Тій справі - досвідченішою ніж я. 

    Так от, вона мабуть прикинула: якийсь малолітка, без грошей, без досвіду і взагалі без будь-якої перспективи на майбутнє, "хрюкає" до неї і не дає спокійно жити. 

І знаєте як вона вчинила, коли моя настирливість їй остаточно набридла? Вона ПУКНУЛА! Ну пукнула,- то я м'яко сказано. Вона так гримнула при мині, що всі мої сексуальні потяги до неї відпали автоматично...

Написав це, бо мо комусь з дівчат пригодиться.

Світлина до допису ніяк не причетна. На ній моя значно пізніша кавалєрка,- Львівська. Рік 1982. Площа І.Франка, що біля Університету.

Немає коментарів:

Дописати коментар