субота, 13 травня 2017 р.

Мирослав Бойчук: пісня "Давай запалим, брате, наодинці", була написана для документального фільму "Небесна Сотня Прикарпаття"

    Диплом переможцеві 15 Міжнародного телерадіофестивалю "Прем"єра пісні", присвоїли мені як автору слів пісні "Давай запалим, брате, наодинці", написаній для документального фільму "Небесна Сотня Прикарпаття". Проходив цей телефестиваль в місті Буча - на батьківщині його засновника Миколи Гаденка  у 2015 році.

    Цікава історія написання цієї пісні. Слова народились за один вечір. Тутже закинув їх на свою сторінку у фейсбуці з пропозицією написати музику та виконати, якщо хтось зможе це зробити. Через кілька хвилин на мою особисту пошту прийшло повідомлення від Олександра Тищенка про те, що йому дуже сподобались слова і він береться за створенння пісні... а вже вранці я слухав надісланий електронкою її пробний варіант. Цей пробний варіант після невеличкої корекції (було зменшено гучність мінусівки, тобто інструментальної частини) і був використаний у фільмі та відеокліпі. Згодом Олександр телефонував і казав про те, що теж зніме відеокліп на цю пісню, але поки що я його не бачу, принаймні в Інтернеті.
    Про те, що пісня виборола 1 місце на "Прем"єрі року" вперше дізнався від Анатолія Матвійчука. А вже через день про подробиці цієї перемоги розповів і виконавець, автор музики та аранжування цієї пісні - Олександр Тищенко.
    Більше року йшла до мене ця нагорода. Десь навіть підкрадалась думка, що такого Диплому не існує. На запити через Фейсбук не відповідав і сам М.Гаденко. Але одного разу до Києва поїхала одна моя знайома і таки привезла цю знакову для мене нагороду.



    Ще в Інтернеті знайшов ось такий варіант відео на пісню, який виготовлено "руками" студії виконавця "Зимовий сад", але це не той варіант кліпу, про який говорив мені співак. Швидше всього його виготовлено спонтанно.
    На помилки в титрах попрошу не зважати. Швидше всього, їх писала людина, яка не спілкується українською. Але в даному випадку, як на мене, - це не дуже важливо.


Немає коментарів:

Дописати коментар