вівторок, 22 грудня 2015 р.

Роману Вірастюку необхідна фінансова допомога на проведення двох операцій.

Друзі, в разі можливості, прошу допомогти!
Вірастюк Роман Ярославович 21 квітня 1968, — видатний український спортсмен, штовхальник ядра. Срібний призер Чемпіонату Європи в 1994, зайняв шосте місце на Олімпіаді в Аталанті (1996). Особистий рекорд 21.34 метри в 2000 в Івано-Франківську. Потребує дві кардіохірургічних операції!
    Розумію, що самотужки Роману вирішити цю проблему дуже важко, тому вимушений просити Вашої підтримки моральної та фінансової.

Дякую за розуміння, з повагою, Сергій Тимофєєв P. S. На фото реквізити його карти. Гарна та видатна людина !!! Впевнений, кожна гривня дуже як потрібна!!!



****************************************************
ДО ТЕМИ (щойно з Романової сторінки):

Я МІГ ДАВНО ТАК ЖИТИ
Розп'ятий на хресті своєї совісті,
Я вже вишу рокІв зо два по п'ять.
Як новий розділ у старої повісті.
Шви мого мозку - більше не тріщать.
Я став простіше розуміти речі,
Які мені здавалися складні.
І роблю лише те, що є доречним,
А на безглузде не марную дні.
Бо просто не брешу собі і людям !
Мені від цього дуже легко жити !
Так голові світліше, легше грудям,
Я можу з Совістю своєю говорити !
Раніше думав, що про мене скажуть,
А усвідомивши, що в нас життя одне,
І ми живем - як Божі карти ляжуть,
Я все сприймаю - тільки так як Є !
В житті бувають радості і біди.
Нікого з нас цей вишкіл не мине.
Питання інше - як все далі піде ?
Чи Ти з щитом ? Чи Щит тебе несе ?
Ми створюєм надумані бар'єри,
Ускладнюючи цим своє життя.
Зациклюємось на якісь кар'єри,
Хоч знаємо, що далі - забуття...
Що все матеріальне - ніц не варта,
Крім себе ми нікому не потрібні.
Є лиш Життя і Смерть - все інше жарти.
Вас потім всіх згадають тільки рідні.
І я живу - цінуючи сьогодні,
Людські стосунки, щирі почуття !
З хреста розп'ятого я бачу край безодні,
Шкода, що так не жив усе життя !
Р.Вірастюк

Немає коментарів:

Дописати коментар