Вже два роки триває боротьба працівників Івано – Франківської станції швидкої медичної допомоги з корупціонерами - реформаторами, які намагаються будь – якою ціною ліквідувати установу.
Тричі вони виходили із протестами під будівлю ОДА, вимагаючи не ліквідовувати станцію швидкої допомоги міста.
З приходом нового керівника департаментом охорони здоров’я області промайнула надія, що буде припинено втручання в статутну діяльність міської станції швидкої допомоги з боку обласного центру екстреної медичної допомоги (ЦЕМД).
З приходом нового керівника департаментом охорони здоров’я області промайнула надія, що буде припинено втручання в статутну діяльність міської станції швидкої допомоги з боку обласного центру екстреної медичної допомоги (ЦЕМД).
Розпочнеться не на словах, а на ділі неухильне виконання регіональної цільової програми створення системи екстреної медичної допомоги, згідно рішення Івано – Франківської обласної ради від 18.04.2013 р., де в п.14 передбачено створення станцій швидкої медичної допомоги, як окремих автономних, юридичних підрозділів, про що постійно наголошує МОЗ.
Однак сталося не так, як гадалося. Не минуло і двох тижнів, як з “легкої” руки чиновників – реформаторів вийшло розпорядження голови Івано –Франківської облдержадміністрації за номером № 648 від 02.10.2015 р., в якому прописано ліквідувати Калуську та Івано – Франківську станції швидкої медичної допомоги шляхом приєднання їх до обласного центру екстреної медичної допомоги.
Однак сталося не так, як гадалося. Не минуло і двох тижнів, як з “легкої” руки чиновників – реформаторів вийшло розпорядження голови Івано –Франківської облдержадміністрації за номером № 648 від 02.10.2015 р., в якому прописано ліквідувати Калуську та Івано – Франківську станції швидкої медичної допомоги шляхом приєднання їх до обласного центру екстреної медичної допомоги.
Цікаво те, що в пояснюючій записці, яку надав ЦЕМД вказано: наблизити медичний порятунок до потенційного пацієнта?! Постає резонне питання, яким чином персонал Івано – Франківська та Калуша має забезпечити медичною допомогою віддалені гірські райони області?
Якщо в Черкаській (5 станцій), Вінницькій (7 станцій), Одеській (9 станцій), Львівській (2 станції) та інших областях створені і функціонують станції швидкої допомоги, як окремі заклади, що мають повний замкнутий цикл адміністративно-господарської системи управління, то у нас вважають, що треба сконцентрувати фінансові потоки в одних руках, щоб було легше дерибанити бюджетні кошти.
Чиновники повинні зрозуміти, що основне завдання — не розвалити існуючу службу, а навпаки на її основі створити нову ефективну систему екстреної медичної допомоги.
Якщо в Черкаській (5 станцій), Вінницькій (7 станцій), Одеській (9 станцій), Львівській (2 станції) та інших областях створені і функціонують станції швидкої допомоги, як окремі заклади, що мають повний замкнутий цикл адміністративно-господарської системи управління, то у нас вважають, що треба сконцентрувати фінансові потоки в одних руках, щоб було легше дерибанити бюджетні кошти.
Чиновники повинні зрозуміти, що основне завдання — не розвалити існуючу службу, а навпаки на її основі створити нову ефективну систему екстреної медичної допомоги.
P. S. в даному випадку цікаво те, що розпорядження голови ОДА прямо суперечить рішенню Обласної ради!
Немає коментарів:
Дописати коментар