пʼятниця, 18 грудня 2015 р.

Студія Мирослава Бойчука презентує: "Роджер Тейлор один із "Квін"

    Роджер Тейлор один із Квін під такою назвою у 1993 році вийшла одна із моїх терепередач "МІД" ("Мовчіть і Дивіться").


    Це інтервю з барабанщиком групи "Queen" Роджером Тейлором тільки маленька часточка усього (майже 90 хвилин) відео, знятого під час його перебування на Україні. Мабуть тому, що я не задав жодного недоречного запитання щодо смерті Фреді Меркюрі, Роджер і його команда дозволили мені знімати все і всюди, де я бажав. Можливо, - це з мого боку було вже занадто, але я дозволив собі залізти навіть в середину їхнього літака. До речі, інтервю записане на східцях Білого дому (ОДА). А ще мені згодом подарували відео зняте операторами Роджера під час всього його перебування на Україні. Повірте - кадри унікальні, (тут відзначалось День Народження Роджера). Про все інше, якщо цікавить, - запитуйте...





Відео взято з архівів студії Мирослава Бойчука.
Наша студія також здійснює всі види відеопослуг:
Зйомку-монтаж-весіль, випускних, перепис 
реставрацію фото-відео та аматорських кіноплівок 8 та 16 мм. формату замовляйте за адресою: 
Івано-Франківськ, вул.Степана Бандери-6.
Студія Мирослава Бойчука.
т.0509091572. ( 730208 )
Зразки та інші архіви на нашому сайті: pro.videostudio.if.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар