пʼятниця, 3 березня 2023 р.

Мирослав Бойчук: Вислів "Не на часі" народився, в акурат, відразу після 1991 року...


Він стосувався майже всього: мови, пісні, кіно, науки, промисловості, війська, озброєння... Не буду продовжувати того списку, бо ви його самі знаєте краще від мене. А ключовим у моєму дописі є слово "майже"...

В список "не на часі" не входило те, що сприяло знищенню всього вищеназваного та русифікації. Тому й "маємо те, що маємо".


1-у світлину з мого фотоархіву, фотоапрарат кланцнув за день до декларативного проголошення незалежності України, на галаконцерті "Червона Рута - 1991" в Запоріжжі. Я також працював на тому пісенному фестивалі. Крутив дискотеки в ресторані, який обслуговував ту "Червону Руту". Запам'яталось, що тоді від нас, україномовних, на Запорізьких вулицях "шарахкались", як від прокажених. Я, будучи тоді вже досвідченим "Донжуаном", так з жодною запоріжанкою і не познайомився. Повний холодильник пляшок шампанського, які мені надарували як ді-джею, так і залишились не розкоркованими.


Немає коментарів:

Дописати коментар