понеділок, 13 лютого 2023 р.

Мирослав Бойчук: Гвалтівник на суді: "То я не гвалтував,.. то я показував як НЕ треба робити"...




    Якась така паралель напрошується до моїх мізок, коли на публікацію про "руско-украйонські" тексти сучасних популярних виконавців, дехто відписує, що то такий імідж, прикол, стиль, напрямок - показувати як не треба співати. Мій аргумент про те, що нам вже 100 років нав'язують як не треба і дуже рідко - як треба, для декого, як червона ганчірка для бика...


    Як на мене, причина такого стану не тільки в тому, що це комусь треба. Останнім часом на світ Божий вилізло "море" безголосих, низькоінтелектуальних зірочок, в яких вклали "бабло" і заполонили ними всі теле- та радіостанції України. Раніше вони співали, виключно, російською, а тексти, заради власних амбіцій писали самі. Частіше ті тексти складались з одного-двох рядків, які повторювались протягом усієї пісні, або із змістом а-ля "На городі бузина, а в Києві дядько"...
    Часи дещо змінились і стало модно співати українською. Тож вони і почали намагатись продовжити своє авторство за сучасною течією... не знаючи української мови.
В результаті,- з усіх каналів цілодобово звучать низькопробні суржикові "метелики-одноденки". Незабаром вони відкладуть яйці, з яких вилупиться гусінь, яка продовжить догризати залишки молодих зелених паростків української культури. Таким чином і діється геноцид української нації... інтелектуальний геноцид.
    Я вважаю, що це свідоме зомбування, знищення українського народу і України з середини...



А ось і наглядний приклад чергового пісенного "Шедевру":

Latexfauna - Bounty (Баунті) (слова, текст пісні)
Стіки красоти вокруг
І ти мій самий любімий друг
І ти мій самий любімий свєт
Третьої із дев’яти планєт
Сідай же на мій мопед у цей азіатський рух
І ти забудеш про усіх падруг
Стіки красоти вокруг
І ти мій самий любімий друг
І ти нюхаєш мій парфум
Як нюхає Агутіна Варум
Скидай же свій костюм
У жаркому раунді
Ми в рекламі баунті
Радуги, нам завідують радуги
Нам завідують радуги чуть-чуть
Радуги, нам завідують радуги
Нам завідують радуги чуть-чуть
Стіки красоти вокруг
І ти мій самий любімий друг
І ти не любиш носити бра
А любиш моє чуство юмора
Ти кричиш ура
Я куплю тобі какос
Бабки не вопрос
Стіки красоти вокруг
І ти мій самий любімий друг
І у бамбукових лісах
Покрились малахітом небеса
І міліард цикад
Не бійся засипай.
Я твій алабай.
Радуги, нам завідують радуги
Нам завідують радуги чуть-чуть
Радуги, нам завідують радуги
Нам завідують радуги чуть-чуть
Стіки красоти вокруг
І ти мій самий любімий друг.

    А ось і деякі відгуки на мої зауваження:
"Marko Lesiuk
Хоттаб-Петро Квич та кльові чуваки. Гітарист мій товариш.
А тут рівняють їх з блювотою)".
- "Тарас Андрейчук
Крута команда! Хлопці свідомо так висловлюються щоб викорчувати з голів молодих говірку! .."
- "Tamara Lutsenko
Боже, це хто такий зануда? Тренуйте почуття гумору. Надіюсь, вам стане легше і в думках проясниться. Важко сприймати нове з певного віку, важко.."
- "Tamara Lutsenko
Оксана Скрипка послухайте. не можна слухати лише те, що ви слухали 30 років тому. хоча чого - можна. І ще наступні 30 років слухати старе і таке, що ви і слухали. або й 50. дай Боже здоров'я аби слухалося. але так не має бути - має обов'язково з'являтися щось нове і інакше. новий час приносить нову музику і навіть новий лексикон. якщо ви застрягли у старому, то це погано, це заскорузлість мізків і неможливість сприйняти щось свіже і інакше, старечі звички. спитайте молодь, що вона думає про латекс фауну. латекс фауна це легкий продукт для того, щоб спожити з кавою, посміхнутися і пірнути у день 😉 інше питання - не подобається. але може не подобається тому що не розумієте. А не розумієте чому - тому що не можете сприйняти нове 😉
щоб не розводити сварки тут, скажу так: хто що хоче, той і слухає. хто що хоче, те і пише. пише музику яку хоче. якщо музика стає популярна це теж свідчить про щось, на приклад, що варта уваги.гарного дня, впускайте якусь свіжу інформацію, мистецтво у свою голову і поважайте сучасних митців. 💗"
- "Юрій Косик
А найважливіший момент... "відверто бездарні пісні" - це як? Як оту межу занюхати - відверто бездарна, чи може латентно? Нє... То має бути папір від начальства.."

Немає коментарів:

Дописати коментар