середа, 4 жовтня 2017 р.

Мирослав Бойчук: Можливо, я не правий, але мене це зачепило. Думав, що відповіддю буде щось на зразок "Забігались, забули, вибачте..."

...А натомість ось такий діалог сьогодні відбувся на нижчерозміщену інформацію у Фейсбуці:
"Ігор Гурик: " Вітання. Пане Мирославе, запрошення на подію, вільно можна було отримати у касі філармонії. Про це, було зазначено у анонсі. Дякую."

Мирослав Бойчук:
"Сич - Марцінків - Нищук теж до каси ходили? Але мова не про це. Мова про елементарну повагу до тих, хто своєю працею віддав шану вашому синові. Як ми мали дізнатись про проведення вечора, про десь розміщений анонс? Я особисто почув про подію чисто випадково, від друзів. Володя Домшинський дізнався про неї від мене, але вже після події. А така ваша відповідь тільки підтвердила мої переконання про ваше ставлення до людей, які принаймні намагались зробити для вас і вашого сина все, що могли".
Коли матеріал вже було розміщено:
Ірина Гурик Доброго дня, пане Мирослав. Анонс про подію був виставлений на моїй сторінці за тиждень, так як і афіша на філармонії де був вказаний мій номер телефону. Вибачаємось за те, що не встигли запросити особисто кожного. Це не останній захід який ми робимо в Івано-Франківську, на слідуючий раз Ваше зауваження приймемо до уваги. Я надіюсь, Ви розумієте масштаб заходу, і не завжди встигаєш охопити все і всіх. Надіюсь на Ваше розуміння. З повагою, Ірина Гурик.

ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
Відповісти6 хв
Керувати

Мирослав Бойчук Спасибі за розуміння і саме за таку відповідь, бо якось душу муляло... не стільки за себе, скільки за моїх друзів, які працювали над піснями та фільмом.  А Домшинський, до прикладу, взагалі в інтернет майже не заходить і живе в селі біля Кут.

Публікація на ФБ виглядала ось так:

    На вечорі пам"яті Романа Гурика. 

    Жодного з тих, хто працював над документальним фільмом та піснею про героя, а це Володимир Домшинський, Василь Михайлович, Юлія Раджапова, хлопці гурту "Будьмо", Роман Калин, на це дійство запрошені не були. 
    Камерний дівочий хор Київської середньої спец. музичної школи – інтернату ім. М.В.Лисенка і вірш від міністра культури Євгена Нищука прозвучали прекрасно.

Немає коментарів:

Дописати коментар