понеділок, 29 лютого 2016 р.

Звільнення Ольги Бабій з посади гендиректора ОТБ “Галичина” незагорами?

Вчора один дружбан, між іншими розмовами, запитав мене: "Чув, Бабійку звільняють?" Він мав на увазі Ольгу Бабій - яка ось уже 25 років очолює обласне телебачення "Галичина". Я відповів, що це треба було зробити ще 20 років тому
До слова,- один із штрихів того часу: Якось ще в 1993 році (тоді я працював журналістом на ОТБ "Галичина") запропонував прямі телевізійні ефіри. Знаєте якою була відповідь в якості контраргументу?... "А якщо в ефірі хтось з дозвонювачів матюкнеться!?" 
Потім були інші намагання там щось змінити. І не тільки мої. Якось в 1994 році нас 6 чоловік, які працювали на "Галичині" спробували звільнити п. Ольгу. Звичайно ж звільнили нас... "за власним бажанням".
Не раз писав про це ж і на сторінках ФБ. На ці мої висловлювання частина галичанських працівників зреагувала як на червону ганчірку. Всі новини, пов"язані з моєю творчістю ігноруються... Про документальні фільми, пісні, дипломи ні-ні... У ФБ Оксана Лісовська - забанила, Фліпова - не затверджує в друзях... але то таке...
На моє глибоке переконання і як показав час - ми діяли правильно, бо на нинішній день це обласне ТРК зробилось вже не вчорашнім, а позавчерашнім днем. Порівняйте, наприклад, з Львівським "Зіком". Там щодня гарячі актуальні новини, розслідування, розкриваються махінації, корупційні схеми, , піднімаються болючі теми, а у нас... паркет, безкінечні діалоги - монологи за філіжанкою кави, новини про "досягнення" діючої (на момент виходу передачі) влади... Якщо дивитись і слухати виключно обласний "ящик",- складається враження, що я живу у процвітаючій безпроблемній країні.
Доречі, один із засновників цього ТБ, коли ще був його штатним працівником, теж казав, що в своїх судженнях про роботу ТБ "Галичина" я неправий (хоча й не ображався на ці мої висловлювання), а коли вийшов на пенсію, почав говорити про своє рідне телебачення моїми ж словами.
Вже нераз чув, що на ОТБ "Галичина" насуваються зміни в керівництві. І не раз вже його "керовнику" вдавалось "випливати" з буреносних хвиль незадоволених... Як буде цього разу? Відповідь на це запитання знову перенесли до вересня. Ну що ж, як то кажуть - "Курчат по-осєні счітают"...
Цікаво буде побачити, як поведуть себе ті, хто ганить мене за недоброзичливі висловлювання в бік "Галичини", коли там зміниться керівник. Перефарбуються? Підлижуться? Пристосуються? Час покаже...
Післямова: Сьогодні "накопав" в інтернеті інформацію на цю тему (якщо цікаво, - почитайте тут: http://www.versii.if.ua/novunu/pitannya-zvilnennya-olgi-babiy-z-posadi-gendirektora-otb-galichina-perenesli-na-veresen/ ). Коли дізнався про кандидатів на місце Ольги Бабій, засмутився... Ніж так - то краще нехай буде вже як є... ще 25 років...
(Світлини М.Бойчука здійснено під час зйомки фільму про історію ЗМІ Прикарпаття).

Немає коментарів:

Дописати коментар