неділя, 10 липня 2022 р.

Благодійний концерт гурту "БУДЬМО". Ведучий Ігор Чепіль. 24.06.2022 р. Івано-Франківська філармонія ім. Ірини Маланюк.


    24 червня 2022 року в Івано-Франківській філармонії ім. Ірини Маланюк відбувся благодійний концерт гурту "БУДЬМО". Ведучий, - артист розмовного жанру Ігор Чепіль.

Програма 1-ї частини концерту: 1. "Серце моє там де Україна" - сл.Василя Богачука, муз.Володимира Коваленка; 2. "Війна 30-ї Весни" - сл.Мирослава Бойчука, муз.Володимира Домшинського; 3. "Плакала калина" - сл.Соломії Українець,

муз.Володимира Домшинського; 4. "Лист з війни" - сл.Ростислава Коваля, муз.Володимира Домшинського; 5. "Моя Українонько" - сл.Вадима Крищенка, муз.Володимира Домшинського; 6. "Вперед побратими" - сл.Вадима Крищенка, муз.Володимира Домшинського; 7. Виступ артиста розмовного жанру Ігора Чепіля.

Програма 2-ї частини концерту: 7. "Причарувала-приворожила" - сл.Вадима Крищенка, муз.Володимира Домшинського;

8. "Поведи мене" - сл.В.Сав'юк, Володимира Домшинського, муз.Володимира Домшинського; 9. "Нова історія" - сл.Ростислава Коваля, муз.Володимира Домшинського; 10. "Скрипко моя" - сл.муз.Володимира Домшинського; 11. "Молода" - сл.Ростислава Коваля, муз.Володимира Домшинського; 12."Наречена" - Олександр Богачова, Ростислава Коваля, муз.Володимира Домшинського; 13. "Я Тебе чекаю" - сл.Ростислава Коваля, муз.Володимира Домшинського;

14."Вишенька-черешенька" - сл.Вадима Крищенка, муз.Володимира Домшинського;

Немає коментарів:

Дописати коментар