субота, 9 травня 2020 р.

Документальний фільм "Тарас ЖИТИНСЬКИЙ. Мій Володя Висоцький". 2016 рік.

Обсяг: 25 хв. 07 сек.
Режисер, оператор зйомок та монтажу - Мирослав Бойчук.
Автор сценарію: Мирослав Бойчук.
 На світлині: М.Бойчук та Т.Житинський під час зйомок документального фільму "Мій Володя Висоцький". 2016 р.

   Влітку 2016 року в Тисмениці, в садку на дачі одного із своїх друзів знімає інтервю з відомим співаком Тарасом Житинським, яке згодом стає основою до документального фільму "Тарас ЖИТИНСЬКИЙ. Мій Володя Висоцький". 
    До цієї стрічки вони з Житинським написали пісню "Мій Володя Висоцький. 
    А почалось все з Тарасового припущення про те, що якби нині Висоцький був живий - він би обов'язково підтримав Україну. Мирослав з нею погодився, бо, зважаючи на давню любов до його творчості, дуже хотів у це вірити. 
 На світлині: Т.Житинський та М.Бойчук під час запису пісні "Мій Володя Висоцький. 2016 р. Тисмениця.

    Згодом він прочитав твердження дослідників про те, що Висоцький співпрацював з КДБ. Тому йому дозволялось багато вольностей. Широка концертна діяльність із "слизьким" репертуаром, одруження з француженкою, вільні виїзди закордон. Тож, наведена вище думка спонукала до зйомки документального фільму "Тарас Житинський. Мій Володя Висоцький" та написання до цієї стрічки пісні. 
    Згодом цей фільм було надіслано на кінофестиваль "Дніпро-Сінема", але жюрі тоді його навіть не переглянуло. Заочно винесло вердикт про те, що в ньому звичайний переспів пісень Висоцького... Ось як інколи буває.

На світлині: Обкладинка альбому до документального фільму "Тарас Житинський. Мій Володя Висоцький".
На відео: Документальний фільм "Тарас Житинський. Мій Володя Висоцький".

Немає коментарів:

Дописати коментар