понеділок, 22 травня 2017 р.

Мирослав Бойчук: нещодавно на Фейсбуці провів невеличке дослідження. Коментар від Oksana Osmolovska "мудак. нафіг зі стрічки" - тільки підтвердив мої підозри...




   Потім Оксана пішла ще далі. Не полінувалась, скопіювала та розмістила цю публікацію у себе на сторінці з повтором "Oksana Osmolovska це навіть не сексистський жарт. це як наче пройтися хрещатиком із плакатом "Я- мудак!"" ( https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1326747200695508&set=ecnf.100000807228487&type=3&theater )

    Відразу хочу повідомити шановних читачів, що вищеназвана ФБпублікація була звичайним жартом - дослідженням. Хоча, як кажуть відомому перефразі, в кожному жарті є доля жарту. 
Я взяв фото з якогось більш, ніж еротичного сайту (фото зверху), обрізав його назву (фото внизу), розмістив  і почав приколюватись. Причому перша публікація цього жарту відбулась приблизно рік тому. Вже тоді помітив, що ніяка, навіть найнесподіваніша інформація не викликала такої уваги, як ця - з грудастою пані. Тоді тема була приблизно таж, що і сьогодні. Нібито моя знайома... Не може влаштуватись на роботу... На мій погляд, під таким підписом навіть не треба було писати в дужках "жартую". Мені видавалось це очевидним. Тоді було багато коментарів, але не так багато як під недавньоюпублікацією. Очевидно - це наслідок збільшення кількості друзів у ФБ. 
    Другою публікацією я, передусім, переслідував 2 мети.
    По-перше хотів дізнатись (порівняти) статистику відвідувань моїх різних  за тематикою дописів, по-друге виявити тих, хто серед моїх ФБдрузів - випадковий гість.
    Мої очні друзі, колеги, товариші знають, що я люблю жартувати і ставляться до цього, не те що з розумінням, а навіть з ентузіазмом. В нашу сіру буденність з різного роду проблемами, як мені видається, жарт - то теж свого роду лік.
    Отож підсумки: Була купа коментарів на кшталт, "не здивуюсь як хтось за такі жартики по голові настукає", "Цей допис і всі коменти - стереотипне мислення і власні комплекси.", "Перестаньте гнать...это чья то дочь как минимум!!!"...
        Було кілька осіб, які сприйняли інформацію серйозно та навіть пропонували свою допомогу. Двоє з категоричними "мудак", "як це по-бичому" видалили мене з друзів (за що я їм насправді дуже вдячний). Кількох забанив сам, зрозумівши, що їхнє мислення зводиться до простого: "якщо ти думаєш не так як я - значить ти думаєш не правильно".
    Доречі,- раз вже зайшла мова про чистку на ФБ - поділюсь своїм невеличким досвідом. Роблю цю процедуру приблизно 1 раз в місяць, або тоді, коли кількість друзів доходить до межі дозволеного цією соціальною спільнотою.
     В першу чергу видаляю тих, хто ховається за шаблонною аватаркою, далі йдуть ті, хто є явним рекламістом свого бізнесу. Потім ті, у котрих за місяць не було жодної публікації, які місяць не заходили на свою сторінку. Є й інші визначники, але вони не суттєві.
    Повертаюсь до обгоаїворення публікації. Дві третіх її такзваних читачів таки зрозуміли мій жарт. Найбільше мені сподобався "Дмитрий Гершензон в шоубіз! грошей не заробить, але і без роботи не залишиться..."
    І. насамкінець, про статистику: вищеназвана публікація зібрала за добу 2 поширення, 65 лайків, 33 коментарі. Для прорівняння - під публікацією про унікальну кінохроніку з кадрами 1955 року - 1 коментар і 5 лайків...
    Отож зробив висновок: Як не крути, як не верти, а на ФБ (тай не тільки на ФБ) голі задниці і цицьки покищо залишаються в тренді... Але, разом з тим, закликаю: "Жартуємо тут, бо там не дадут"... ;)

Немає коментарів:

Дописати коментар