середа, 5 квітня 2017 р.

HARD з Влащенко: Віктор Ющенко, президент України (2005-2010 рр.) (повне відео 4.04.2017 р.)

    «Насправді Геннадій Москаль – не некерований політик, як прийнято вважати, а глибоко керований політик. Чому зараз така атака на людей з моєї команди, я не можу сказати. Очевидно, що займатися Ющенком набагато цікавіше, ніж виконувати свої обов’язки», – говорить Віктор Ющенко.

    Зокрема, губернатор Закарпатської ОДА звинувачував Віктора Ющенка у тому, що він начебто отримав хабар, щоб повернути Януковича до влади.
    «Я заявляю, що я ніколи, за жодних обставин я не брав хабаря. Я можу впевнено сказати, що жуліків на роботу не приймав і не оточував себе криміналітетом», – наголосив Ющенко.
    Щодо «Лікарні майбутнього», то Президент зазначив, що наразі завершується вже 15-та перевірка цього проекту.
«Можу сказати, що ці перевірки проводилася по ініціативі організації, яка співпрацює з «ЛНР» та «ДНР». За моєї каденції на цей проект ми зібрали 100 мільйонів гривень, провели міжнародний конкурс, вготовили кошторисну документацію, проте вже у 2009 році держава перестала бути партнером цього проекту. Я наполягав і просив: якщо держава не хоче займатися цим проектом, то хай дасть дозвіл, замість уряду, шукати інші сторони фінансування, однак такий дозвіл мені не дали», – розповів Віктор Ющенко.

З коментарів:
Галя Смолярчук: " при Ющенку українці відчули ,що вони нація і ще яка.Рівень життя піднімався не по дням ,а по годинах.Про такого Президента ,можна мріяти.Він би ще більше доброго зробив,но ця мацкалота-гидота,і бабіна із косою,здоровя забрала у нього."
Romchukiv:
"Бджоляр чомусь не задоволений владою ... адже це його компаньйони яких він привів та набрав з фінансистом кумом у 2002 р. в партію Наша Україна , і кума Порошенка дуже хотів поставити прем'єром у 2005 , вже би тоді від Любих Друзів з їхніми апетитами економіці би був пі..дєц як тепер..."

Немає коментарів:

Дописати коментар