середа, 11 січня 2017 р.

Пресконференція з Ольгою Сворак після повернення з "того світу"... (повне відео )

    Нагадаємо Ольга Сворак – журналістка франківського видання Golos-info була затримана 21 червня 2016 року, коли перебувала на окупованій території за власною ініціативою. Бойовики заявили, що вона була «агентом СБУ» з позивним «Метель».



Бойовики самоназваної «ДНР» передали Україні  Анжеліку Преснякову та Ольгу Сворак 27 грудня 2016 року. Цю передачу ув’язнених в самоназваній «ДНР» назвали «жестом доброї волі».
Звільнена з полону франківчанка розставить крапки над "і" після новорічних святЗа словами головного редактора місцевого видання Сергія Бориса Ольгу Сворак не коректно називати журналісткою. 
"Не було і немає ніякої франківської журналістки Ольги Сворак. Була дівчина, яка щоразу вилітала з роботи за крадіжки і, не буду уточнювати, погану поведінку. І всім це відомо", – написав Борис у Facebook.
===================================
ВІд "Галицького кореспондента". 
http://gk-press.if.ua/podvijnyj-agent-olga-svorak-vidmovylas-vidpovidaty-na-zapytannya-zhurnalistiv/
Сьогодні, 11 січня, в Івано-Франківську відбулась прес-конференція Ольги Сворак, яку нещодавно звільнили з полону бойовики ЛНР.
Заявивши, що стала маріонеткою політичних сил, Ольга запропонувала журналістам задавати свої запитання.
Втім, на будь-які питання про її роботу на окупованих територіях представники ВО “Голос” та сама Ольга Сворак одразу ж відповідали, що це не підлягає розголошенню, сказавши лише, що “це був вияв патріотизму та допомога громадянам на лінії розмежування”.
Не змогла журналістка відповісти й на запитання про те, чи били її бойовики в полоні, чи ні.
“От вам легше буде від цієї інформації? Я жінка, мені це неприємно згадувати. Ставились до мене акуратно, але там допити, дошки – звідти і синці. Взагалі, я думала, що потрапила додому – але ці ваші питання нагадують допити в ЛНР”, – нервуючись, сказала вона.
Фотографію з сепаратистом Ольга Сворак прокоментувала так.
“Щоб мені довіряли, щоб була можливість допомагати, потрібна була якась легенда. Але саме цей чоловік мене потім і здав бойовикам, через нього я опинилась у полоні”, – пояснила журналістка.
Відео від Івана Винниченко.

 













Немає коментарів:

Дописати коментар