четвер, 25 серпня 2016 р.

Лама та Гуцул Хуліган "порвали" франківську публіку на день Незалежності.

    На день Незалежності у Івано-Франківську відбувся святковий концерт за участю Гуцула Хулігана (Василя Мельниковича) та Лами (Наталії Дзеньків).
(Світлини Мирослава Бойчука)

    Хороше світло, непоганий звук зробили свою справу. Народ повеселився на славу, особливо в першій частині концерту, коли зі сцени звучали не тільки добротно зоранжовані пісні, але й дотепнгі жарти. Василеві гумором вдавалось "вирівняти" навіть не дуже приємні моменти, коли необхідно було оголошувати про чергову загублену дитину. Тож всім дітям Мельникович таки зміг знайти мамів і татів, чим дуже потішив не тільки тих, хто загубився та загубив, алей тих хто про це дізнавався поміж піснями.Якщо вже продовжувати мовою жартів, то я б про його виступ сказав одним реченням: валив так, що аж куфайка заверталась. Доречі, на першій світлині - співак не мені мругає... То недалеко від мене стояла файна дівчина...
    Наталія з своїми хлопцями теж "валила" непогано, хоча її репертуар (як на мене) більше розраховані на публіку молодшого віку.
    Добре спрацювали і правоохоронні органи, які ввічливо відводили мамів та дідусів, які хотіли затусуватись серед дітлахів поблизу сцени. Мене не вивели, бо я стояв з фотоапаратом, триногою та двома відеокамерами.

























Немає коментарів:

Дописати коментар