вівторок, 7 червня 2016 р.

Юра Пєтнюк з Stacy Walker: "братик закриває тєму гггг"

Подаємо мовою оригіналу без скорочень.
    "з цієї сітуаціі з гамасєкамі для мене завжди непанятна була одна деталь, один аспект - на хуя їм оці марші? а я оце в фейсбуку подружився недавно з одним і в нього прочитав "марш равенства". і мабуть це мене наштовхнуло на розгадку.

    карочі, справа така - якщо ви хочете шоп ВСІ люди були равні, навіщо вам тоді свій, окремий марш? єслі ми всі браття і сестри, то давайте всі разом вийдемо на марш, надмухаємо кульок і будемо співать "пусть всігда буде сонце" чи "ти ж мене підманула". але ви ж не хочете шоп всі разом. ви хочете свій, окремий марш. а якщо людина хоче свій, окремий марш то виходить шо вона не вважає себе такою самою як і всі. якою ж тоді вважає себе людина, якщо вона впевнена шо вона не така як інші, не така як всі? от напевно не гіршою за інших, логічьно бульо б предположить. а якщо не гіршою, то якою? бо "такою як усі" вже не получаєцця, гіршою теж нє, то якою? правильно, кращою за інших! бо існує широко поширене мнєніє шо ті мущіни яких їбуть в жопу інші мущіни, вони все "тоньше" ощющають, я цей брєд вчора від ІВ навіть почув. 
    тоді дозвольте поставити питаннячко - якщо ви вважаєте себе кращими за мене, то як я маю ставитись до вас? це прі том шо мені абсолютно насрать хто кого їбе в жопу, мало лі шо кому нравицця, я от варену шкуру курячу не тіки їсти сам не можу, але не можу навіть дивитись як хтось поруч їсть, магу блювануть, так і то терплю і мовчу, але ж виходить шо Марш Равенства ваш ізначяльно задумуєцця якраз для того шоп підкреслити шо ми не равні з вами, шо ви краще за нас, бо інакше нахуя б вам був потрібен цей Марш? от я напрімєр алкаголік, але мені і в голову не прийде провести Марш Алкаголіків, бо єдиною метою цього
Марша було б тицьнуть вас, охвісний планктон, носом в те шо ви оце на роботі сидите як дуракі, а ми вже о 10-й ранку на бровях, ну, і хто з нас ху? ви, які вечора п'ятниці не можете дочекатись, чи ми, у яких як п'ятниця почалась хз скіки років тому, так і продовжуєцця? так шо на мою думку оцим Маршем Равенства ви доказуєте тіки одне - шо ви не геї, а іміно підараси."

Джерело: https://www.facebook.com/profile.php?id=100012365259442

Немає коментарів:

Дописати коментар